piątek, 4 stycznia 2013

Dziesiejszy dzień przyszły wspomienia :(

Heei! Ja już po szkole a jutro sobota bardzo się cieszę.Wstawanie z łóżka jest niewyobrażalna torturą masakra jakaś.Dziś siłownia.Szalone dziewczyny robiłyśmy wszystko co popadnie śpiewałyśmy  nawet jeździłyśmy konno hahah i bolesny boks.Jutro postaram się nabyć nowe zdjęcia i w następnym poście poznacie mnie i opowiem coś więcej o sobie .
Dziękuję również za miłe komentarze.Dopiero zaczynam a słyszę tyle miłych słów które mnie motywują do dalszego blogowania.Obiecuję filmiki zdjęcia i inne ciekawe posty.Mam ogromne plany na tego bloga.
Pogoda trochę lepsza ale nastrój nadal nie.Siłownia przywołuję wiele wspomnień może kiedyś opowiem o co chodzi a raczej o kogo to takie miłosne sprawy.Dziwne jak ludzie potrafią po tylu cudownych chwilach mijać się na korytarzu i udawać obojętność.Przykre to jest strasznie.A najgorsze chyba to poświęcanie się myśląć,że naprawdę dzięki temu może się udać.Po co te głupie nadzieję.Każdy kto by usłyszał takie słowa myślałby,że jest ogromna szansa. Najgorsze jest jak  w jednej chwili straci się wszystko i jak niema się już  nadziei, że będzie jak dawniej.Jak dziwnie jest kogoś kochać tak,że aż boli.Wiem że nie powinnam ale nie umiem odpuścić.Staram się tak nie dołować ale to samo przychodzi heh.Ale mamy weekend i nie ma co się zasmucać zapomnijmy o tym co sprawia nas w zły nastrój chociaż na te 2 dni.
Zaczynamy weekendować 
A to moje converse różowe wymarzone :D



A wy lubicie converse? Jakie wam się najbardziej podobają?


21 komentarzy:

  1. Jolie wpadam z kawa, bo widze nastrój spada ! ; *

    Wiem, że strasznie to przeżywasz, a ta siłownia... No ale dziś było wybitnie ; )
    Piękna noteczka ; )
    Conversy ? Kochamy ! <3

    zoe-grand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Zoe kawka w tej chwili twoja jest nie zbędna i cieszę się że podoba ci się notka :*

      Usuń
    2. och Kik, jasne ze podoba ! Twoje posty sa przecudowne ; *

      Usuń
  2. świetny blog, oczywiście obserwuję ! iii super buty *,* możesz informować mnie o nowych wpisach ? z góry wielkie dzięki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię conversy ale osobiście wolę vansy bo są mega wygodne!
    Zaobserwowałam twój blog
    Jeśli ty zaobserwujesz mój będzie mi bardzo bardzo miło
    http://willbefineee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog !

    converse najlepsze

    http://littleamyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam converse a najlepsze sa rozowe sequin niskie (ktorych zreszta jestem posiadaczka). ogolem converse sa swietne ale od paru dobrych miesiecy bardziej przepadam za vans.
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello!!! Super blog:) Bardzo mi sie podoba!
    Zapraszam na mojego: http://allaboutjoann.blogspot.com/

    A co do converse to je uwielbiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog, a co do conversów to nie jestem ich wielką fanką, po prostu nie mój styl ;)

    Zapraszam na: krainadefantasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog! A no i mam nawet takie same buty tyle , że zielone!
    Będę wpadać codziennie :D
    A i zapraszam na mój z wielką prośbą o dodanie się do obserwatorów:)

    http://diamondyorkviktork.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog *.*
    Ja lubię converse różowe i czarne ♥
    Jakbyś mogła to proszę wpadnij do mnie lovelooksky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahahaha , śliczne conversee ♥ . ja bym chciała mieć takie same jak ty , wszędzie ich szukam *-* !
    W wolnej chwili zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog ;-) Zapraszam do mnie http://niepewnie-zakrecona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Conversee fajne ale jakbym sobie kupowala to nie rozowe ;)
    Zapraszam do mnie! Wpadnijcie nie raz!
    http://inmytime-lovetosmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. masz super bloga, fajnie się go czyta i w ogóle jesteś oryginalna na swój sposób :*
    obserwuję i zapraszam do siebie <3 :
    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. "Dziwne jak ludzie potrafią po tylu cudownych chwilach mijać się na korytarzu i udawać obojętność" - hmmm chyba skądś to doskonale znam ... niestety.

    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam czarne :) Zapraszam do siebie :) Jeśli spodoba Ci się mój blog- obserwuj :)

    http://kaillaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię conversy jednak bardziej podobają mi się vansy :)
    No to życzę Ci aby nastrój jak najszybciej się poprawił :*
    Super blog !
    Pozdrawiam Izz.<3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. hej chciałam pionformować, że blog exceptioonal.blogspot.com zmnienił adres na marlena-marlis.blogspot.com . iii dodałam twój blog do ulubionych na moim blogu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. czerwone najlepsze :)

    masz świetny blog <3

    odwiedź skomentuj a na pewno się odwdzięczę :)
    pola-love-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeejku jaki świetny blog! Chętnie bym zaobserwowała, ale nie masz tego gadżetu ;/
    Mimo wszystko zapraszam na mojego bloga, może Ci się spodoba i zaobserwujesz?
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń