poniedziałek, 21 stycznia 2013

Kiełbaska♥

Hei.♥Dawno nie pisałam przepraszam.Dziś pewnie też bym nie napisała ale moja wspaniała Kladui natchnęła mnie na taki wpis.Więc chce opisać moją przyjaźń z tą wspaniałą kiełbaską.Jakoś nigdy nie dogadywałyśmy się tak wspaniale jak teraz.Nie pomyślałabym że zżyjemy się aż tak bardzo.Dzięki niej uświadomiłam sobie,że naprawdę warto się postarać i lepiej poznać osoby które czasem omijaliśmy na korytarzu bez żadnej reakcji.Zaczęło się chyba na wycieczce szkolnej jakoś w czerwcu przed wakacjami.Pojechaliśmy do Chłapowa nad morze.Było fantastycznie pomijając moją chrypkę.Zbliżyłyśmy się bardziej na meczu Euro gdzie grała Polska-Rosja.Przyszłam do pokoju gdzie była właśnie Klaudia,Justyna,Daniela potem doszła Monika i Weronika było bardzo miło jadłyśmy żelki które tak bardzo wszystkie kochamy.Potem w wakacje pisałyśmy czasem ze sobą.Zaczełyśmy rozmawiać od początku roku zaczęło się od koni.Potem było coraz lepiej.
Skąd wzięła się kiełbaska?
Kiełbaska to nasza ksywka którą nawzajem się nazywamy.Zaczęło się od kanapek z szynką.Zawsze wyjadałam Klaudi szynkę z kanapek i tak się zaczęło.Kocham jej kiełbaski.
Pamiętam taką śmieszną sytuację gdy nie wiedziałyśmy gdzie mamy teraz lekcje i przechodził dyrektor i "Proszę pana wie pan co my teraz mamy" a dyrektor dziwnie na nas patrzał jakbyśmy miały coś nie tak z głową hehe.Także nieźle było w kościele gdy cała szkołą musiała iść.Było tak śmiesznie.Śmiałyśmy się tak,że każdy na nas patrzał.Z tą kiełbaską moją  mamy mnóstwo takich wariackich sytuacji.Kocham ją nie wyobrażam sobie co bym bez niej zrobiła.Pamiętam jak miałam strasznego doła z jednej sytuacji a ona przyniosła capucino żelki i kinder bueno wie co dobre.Porozmawiałyśmy pojadłyśmy i było dobrze.Klaudia jest niesamowitą osobą która ogromnie mnie wspiera i pomaga ze wszystkim.Mogę liczyć na nią w każdej sytuacji.To niesamowite jak się zżyłyśmy ze sobą i jakie teraz jesteśmy sobie bliskie.Cudownie w życiu jest mieć takiego empatycznego przyjaciela♥Nutka dzisiejsza



Kochani bardzo dziękuje za nominację obiecuje,że jak najszybciej postaram się odpowiedzieć na pytania jeszcze raz thx ;****
Został tylko 1 tydzień ferii bardzo ubolewam nad tym trzeba ten czas jak najlepiej wykorzystac ponieważ ten tydzień był bardzo leniwy.

8 komentarzy:

  1. Super kolarzyk <3

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojajajaj dziękuje <3
    Cieszę się, że sie dogadujemy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog. ;D beędę wpadać częściej. ;D
    zapraszam do mnie http://za-ko-cha-na.blogspot.com/2013/01/03.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie mieć takie przyjaciółki na poważnie :). Konik ! ♥
    W wolnej chwili zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetny blog. Gratuluję takiej przyjaźni.

    http://poziomka-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne fotki ;*

    bardzo fajny blog i mam nadzieje, ze wpadniesz do mnie :) Bede zagladac tu czesciej : D
    Obserwujemy ? http://karaafashion.blogspot.com/

    + zapraszam do zarejestrowania sie na http://shinybox.pl/?ref=ac2da1f bede bardzo wdzieczna ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog i zapraszam do mnie :
    http://anykis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń