piątek, 11 stycznia 2013

Feriee ♥

Mam ferie♥ a dokładniej już od środy mam bo nie było mnie w szkole.Bardzo się cieszę mam sporo planów.
Z Zoe planujemy spędzić jakieś dni razem byłoby super.Także zbliżają się urodzinki Cantera na które planujemy jechać.Zaczęłam oglądać program nieustraszeni który bardzo przypadł mi do gustu.Lubię takie ekstremalne rzeczy.W trakcie gdy tak siedziałam w domu pomalowałam sobie pazurki na taki fajny nowo odkryty przeze mnie sposób w necie na fajne paznokcie z tekstem.Sposób jest bardzo łatwy:
♥malujemy paznokcie najlepiej na jakiś jasny kolor ja pomalowałam na jasno różowy
♥wycinamy 10 kawałków napisów z gazety
♥maczamy w wodzie
♥i mocno przyciskamy do paznokcia trzymamy jakiś czas,odklejamy i oto efekt(przepraszam za jakość zdj nie oddaje takiego efektu)
Jestem już tu jakiś czas więc pora żebyście mnie lepiej poznali na razie na zdjęciach :D




A wy kochani kiedy zaczynacie ferie?







6 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam zrobić paznokcie tą metodą, ale nie mam do tego cierpliwości :D

    http://kaillaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. konie jej <3

    http://mahiko-s0hai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie muszę doczekać do 11 lutego :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fotki, my ferie dopiero za tydzien :)
    Zaraz zaobserwuję i zapraszam do rewanżu:
    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cie skarbie do Liebster Awards, wiecej u mnie ! ;)
    Nareszcie fotki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze Ci, że masz ferie, ja muszę czekać do 28 stycznia ;x
    Fajny blog :D:D

    OdpowiedzUsuń