wtorek, 8 stycznia 2013

Przyjaźń ♥

Heei!Jej na dworze jest przepięknie.Pada śnieg i jest tak magicznie.Zapowiada się piękna pogoda na ferie które już tylko za 3 dni!Jejku jak ja się cieszę ♥Dziś zdałam sobie fakt,że otaczają mnie cudowne osoby.Mam takich cudownych przyjaciół.To niezwykle ważne żeby mieć takich ludzi którzy potrafią  tak świetnie cię zrozumieć.To niesamowite jak przychodzimy nieszczęśliwi i zapłakani a wychodzimy i płaczemy jedynie ze śmiechu.To oczywiste,że czasem się kłócimy i jest miedzy nami dużo nieporozumień,ale zawsze umiemy się pogodzić ponieważ kochamy się i nie wyobrażamy sobie życia bez siebie.
Mam trzy największe skarby które są dla mnie niezwykle ważne:Pati która jest ze mną od zawszę,nie potrafimy się długo na siebie gniewać,mamy tyle przeżyć razem,śmiejemy się razem,płaczemy razem wszystko razem. Klaudi o której pisałam już wcześniej umie mnie pocieszyć i świetnie się dogadujemy,bardzo mnie wspiera i zawszę mogę na nią liczyć także mamy wspólna pasję.Daniela także łączy nas wspólna pasja.Jesteśmy ze sobą bardzo blisko i mamy niesamowite przeżycia.
Pomagamy sobie i radzimy jak tylko się da.Nasze nocowania i wgl mogłabym opowiadać o tym nie skończenie długo.Są najcenniejsze w mojej skrzyni skarbów.Nie wiem co bym bez nich zrobiła.Brakowało by mi każdej z nich bo każda jest niezwykle wyjątkowa.Doceniajmy przyjaźń ponieważ czasem nawet nie zdajemy sobie sprawy jak wiele posiadamy.Właśnie dziś natchnęło mnie żeby napisać taką notkę o przyjaźni.A teraz trochę o stylu.Ostatnio bardzo spodobały mi się glany,włosy i paznokcie ombre oraz kokardy we włosach.Ten post o przyjaźni będzie miał również 2 część w której opiszę wszystko dokładniej.




A jak wy?Macie swoje takie skarby w życiu?


14 komentarzy:

  1. Śliczne masz włosyy... <3. Zazdroszczę :*. Mmm, niebieski lakierek ? ♥. KOchaam :D. Komentuję, oraz...

    Zapraszam do siebie ;3.

    http://world-of-milord.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to nie moje włosy hehe ale ombre planuje sobie zrobić :D dziękuje za komentarz i napewno odwiedze bloga

      Usuń
  2. O, pierwsze zdjęcie to prawie jak moje włosy, tylko krótsze :)
    Świetny blog, zapraszam już niedługo po nowy post na cassieannalea.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post i piękne zdjęcie ombre *.*

    http://hola-felipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta przyjazn... :)
    Swietne sa te zdjecia!


    Zapraszam do mnie!
    http://inmytime-lovetosmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Największy skarb w moim życiu to chłopak jak na razie ;D
    http://niepewnie-zakrecona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam ♥ . Przyjaciółkę ♥ . Co do butów ja glanów nie lubię , ale te paznokcie uwielbiam < 3 .
    W wolnej chwili zapraszam ; the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie włosyyyy *.*
    Będe tu częsciej wpadać zapraszam do mnie
    http://start-alloveragain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie tu u ciebie :)


    skomentujesz albo zaobserwujesz?!- odwdzięcze się :)
    pola-love-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetnego bloga, więc w akcie uznania nominowałam Cię do Liebster Blog Award, więcej dowiesz się u mnie:
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia. W sumie skarbów mam wiele, ale taki jeden najważniejszy to Adaś, z którym łamiemy wszystkie stereotypy dotyczące przyjaźni damsko-męskich :D

    http://kaillaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog zapraszam do mnie http://wercia-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że mam takie skarby. :))
    Co do zdjęć - przecudowne paznokcie. *.*

    JuliaRose
    www.myroseway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń