wtorek, 1 stycznia 2013

Po sylwestrze :)

Hei ♥Jak żyjecie po sylwestrze?Jutro szkoła nieeeee :( pocieszające jest dla mnie to,że tyko 8 dni do skl i ferie♥plany jakieś tam są oby wypaliło.Mam ochotę na jakieś zakupy planuję kupić sobie takie świetne buty który chwyciły za moje serce.Od niedawna zaczęłam oglądać Ice loves Coco.Bardzo spodobał mi się ten program leci na kanale E! dla zainteresowanych.Brakuje śniegu ja się pytam gdzie on się podział?Marna zima ;/
Mam wiele pomysłów na bloga mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować.
Claudia zainspirowała mnie tymi butami chce je *-* +nutka z Ice loves Coco skoro mowa o butach to może buto mania :D

 

Gdzie spędziliście sylwester?


14 komentarzy:

  1. u kolezanek :)

    pola-love-it.blogspot.com zapraszamm

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog. ; )


    0la-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nagłówek ściągnięty z weeronika-blog . To troche żałosne ; /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobny ma luucy-lucy.
      Więc jak nie jesteś pewna nie pisz kto od kogo ściąga :)
      Przepraszam, że się wtrącam, ale takie sprawy mnie denerwują :)

      Usuń
    2. nic nie szkodzi właśnie trochę go zmieniłam żeby nie było już takich nie porozumień :)

      Usuń
  4. swojego sylwestra spędziłam w domu z chłopakiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w domku!;)
    Ładne butki, ładne!
    Ja obserwuję + liczę na to samo.
    ZAPRASZAM NA NOWY WPIS! Liczę na komentarz! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. my niestety jesteśmy w ostatniej grupie i ferie zaczynamy dopiero 14 lutego ;\

    http://pola-love-it.blogspot.com
    zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. BUTY *.* Cudowne! Też takie chcę!
    Swietny blog :D Zapraszam do mnie :)

    http://ourloveourpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham programy na E!. Dziekuje Kik za wspomnienie ;*
    Co Ty na kawe i ciastko ? Kiedy sie wybieramy do kopytnych ? Ferie sa nasze bejb ;*

    zoe-grand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja byłam w domu i zmarnowałam cały wieczór na facebooku. Najgorszy Sylwester w moim życiu ;c

    http://polne-maki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam lity :) u mnie też nie ma śniegu :<

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia w realizacji pomysłów ; D
    ja dopiero 11 lutego mam ferie ;/
    zapraszam do mnie:
    cytryndor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja spędziłam w domu.. a moje ferie dopiero w drugiej połowie lutego. :D
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń