czwartek, 3 stycznia 2013

Przygnębiająco troche

Heei!Jak ciężko jest teraz wstawać do szkoły.Na dworzu ciemno,deszczowo i brak tej pozytywnej energii.Strasznie przygnębiająca pogoda.Jeszcze jutro i mamy weekend cieszymy się prawda :) ?
Jak tylko będę miała jakieś nowe ładne zdjęcia nadające się do publikacji dodam postaram się jak najszybciej.Nie wiem czy jest dobrze.Przygnębiona jestem tym wszystkim.Zazwyczaj jak mi smutno to puszczam jakąś dołującą piosenkę i nie mam ochoty na nic.W takich chwilach bardzo dobrze jest z kimś porozmawiać i wyrzucić z siebie ten smutek,opowiedzieć o tym co nas gnębi a będzie nam na pewno lepiej.
A mówiąc o pogodzie okropnie działa na włosy.O tym jeszcze nie mówiłam mam fioła na punkcie włosów prostuję je codziennie i jestem w pełni świadoma,że je bardzo niszczę ale bez prostownicy to ja nie wiem co bym zrobiła, dlatego noszę ją nawet do szkoły.Canter cudowny koń który skradł moje i Claudi serce obchodzi już niedługo swoje 18 urodzinki.Z tej okazji zaplanowałyśmy odwiedzić stajnie zrobić torcik i takie różne atrakcję.Jeśli mi się uda dodam pierwszy filmik z tych urodzin.



Zapraszam również na blog mojej cudownej Claudi

www.zoe-grand.blogspot.com

A wy jak radzicie sobie ze smutkiem?


9 komentarzy:

  1. Jeju Kikiu jestes wspaniala ! Dziękuje strasznie za nagłówek i za polecenie tez ogromnie ;*
    A co do feri to ja tez mam nadzieję, że powstanie filmik ! ; )
    A Canter cóż,najwieksze moje szczęście <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne zdjęcia ♥ . Masz dar do pisania notek ♥ .
    W wolnej chwili zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rozmawiam wtedy z przyjaciółką :D


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tym tortem i wgl to fajny pomysł, śliczne fotki :) zapraszam http://ourloveourpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny Blog :D Bardzo mi się podoba.
    Zapraszam do mnie i do obserwowania anotherinna.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  6. yeeey! kocham ćwieki :3
    +Zapraszam :*
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia. A u mnie też nie najlepiej z pogodą. Zwykle włączam jakiś dobry film lub sięgam po równie dobrą książkę.

    Zapraszam!!!http://kamera-akcja-talent.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny
    masz blog <3
    odwiedzisz, zaobserwujesz?
    pola-love-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń